8 aprilie 2015

Biscuiti cu unt




Biscuitii cu unt sunt deosebit de buni si ii fac mereu,am luat reteta de la d-na Emilia Campean de pe facebook care face niste dulciuri deosebit de bune.
Reteta e usor de facut si biscuitii sunt tare gustosi.


230 g unt ,180g zahar pudra se mixeaza pana se spumeaza bine,
se adauga 1 ou la temperatura camerei ,apoi 430 g faina cernuta cu un praf de copt si arome dupa dorinta.


Se framanta ,se intinde aluatul si se decupeaza cu ce forme se doreste .Eu am adaugat in compozitie stafide ,se pot adauga nuci ,alune sau fructe confiate.
Se coc 10 minute la 180 grade.










2 comentarii:

Adina spunea...

Imi plac foarte mult biscuiti facuti in casa ,sunt foarte buni,merita sa incercati reteta.

Eena Liliana Safta spunea...

Draga mea Lily mii de multumiri pt inca o reteta impartasita cu noi mamicile dornice de ceva bun pt copii nostri. De cate ori vreau sa fac ceva bun la fete ma intorc cu mare drag pe blogul tau. Azi am incercat aceasta reteta de biscuiti si trebuie sa spun ca au iesit exceptional de buni. Eu am adaugat cranberries. Ca de obicei, de cate ori fac pt prima oara o reteta intampin ceva dificultati, chiar daca reteta e simpla, inca nu imi dau seama unde gresesc deoarece am respectat intocmai gramajele date de tine , coca era foarte lipicioasa abia daca o puteam intinde.Poate ca tine de tipul fainii folosite.Oricum in cele din urma am reusit sa o dreg dupa o alta reteta de-a ta , a biscuitilor bicolori am pus aproximativ trei linguri de smantana lichida si putina faina si am rezolvat problema. Te imbratisez cu mult drag si mii de multumiri pt fiecare reteta minunata pe care cu mare drag o impartasesti cu noi mamicile.
Srbatori Fericite intregii familii si multa sanatate.