24 august 2011

tort de nunta

Tortul de nunta ce l-am facut la sfarsitul saptamanii trecute.




..si cel pentru nasi.


30 de comentarii:

Nina's Art Cake spunea...

Super elegant! De cand l-am vazut pe facebook, abia asteptam sa-l pui si pe blog!Deosebit! Imi place fff mult! Pupici, draga mea!

Adela Zilahi spunea...

Superb, tort! Felicitarile mele, suntezi muza, mea, imi plac tare multe aceste buchetele facute! Pupicei!

Dorina spunea...

Foarte frumos , delicat . Am ramas fara cuvinte .

MIMI spunea...

superbbb!!!si cel de nasa la fel!wowwwwwwwwwww!

Andrea's Cake spunea...

Foarte,foarte frumoase si elegante.Este o onoare pentru cei care au privilegiul sa aiba un tort facut de dvs.Felicitari.

AdinA's Cakes spunea...

Superbe torturi,ca de obicei!Felicitari!

Unknown spunea...

SUUUUPEEEERRRR!!!! Felicitari din suflet draga mea! Esti o adevarata maestra!

daniela spunea...

Un tort f.frumos.
Va urmaresc de foarte mult timp. Intru pe blog aproape zilnic.
Am facut pana acum 2 torturi imbracate in pasta de zahar pe care am facut-o dupa reteta dvs.
As vrea sa stiu ce creme ati folosit?
Trebuie sa fac un tort de botez si as dori sa-mi spuneti ce creme ar fi mai indicate?
Ma gandisem la o crema de ciocolata cu alune pralinate si una de kiwi.
sau o crema de ciocolata si una de lamaie?
care credeti ca ar merge mai bine?
La tortul pentru nasi din ce este confectionat suportul?

dia spunea...

foarte, foarte frumos si cu gust!

LILI spunea...

Lisa draga toate torturile tale sint superbe si elegante.Felicitarile mele!Te pup si iti doresc o zi minunata.

Torturiledanielei spunea...

superbe !!!! nici nu mai gasesc cuvinte de apreciere potrivite :)

Tudor Elena Cristina.... spunea...

suuuper bine arata!!!!!felicitari de n...ori!!!!!!va pup si va urmaresc cu drag!!

retete- ina spunea...

superb,tortul de nunta arata ,,,super,felicitari,succes in continuare

DiaMar bucataria galbena spunea...

Superbe torturile.O seara buna.

Doinitza`s cakes spunea...

Vorbesti de mine ,uite ce-ai facut ,tu senseiul meu de cand am lipsit eu,arata de milioane,rar vezi la nunta astfel de torturi,fericiti trebuie sa fie mirii si nuntasii,eu le-am facut cu pasta ta si-mi iese super bine,sa scri pe blog ca li se faramiteaza pasta(cum mi se intampla si mie) din cauza ca nu-i suficient de macinat zaharul pudra din magazin,era sa inebunesc,acum i-am prins secretul,iar la tortul teren de fotbal cu fotbalisti ,l-am umplu cu crema diplomat de ciocolata a ta,toate-mi ies bine,esti foarte explicita in detalii,de asta fac cu incredere retetele tale si te recomand la toata lumea,pupicei

Miha spunea...

O adevarata opera de arta! Felicitari!

dia spunea...

ai un premiu pe blogul meu...te rog sa-l ridici!

Anonim spunea...

Un tort de vis,felicitari draga.sa ai o zi buna in continuare.

Bianca spunea...

Vai cat e de frumos!!!! felicitari Lissa pentru munca ta, e deosebit!!
Pupici

pansy spunea...

elegant si frumos!

Bonjour spunea...

Perfect. Felicitari.

yaya6 spunea...

DOAMNE CE FRUMOS E SI CATA MUNCA ARE INGLOBATA IN EL,FELICITARI

marianna franchi spunea...

Lasciatelo dire... un vero capolavoro! Un abbraccio e buonissima serata

elida spunea...

wow,superb tort felicitari!

Betty spunea...

Lissa, nu se poate sa nu ne incanti cu un tortulet cu pere sau macar o prajitura cu care sa ne delectezi la masa provocarii http://bettykitchen.wordpress.com/2011/09/01/provocarea-lunii-septembrie-dulce-romanie-2011
te asteptam cu drag

geta spunea...

multumesc ca existi si ca impartasesti cu noi minunile ce-ti ies din maini.geta

Lady Butterfly spunea...

Tortul arata senzational! E atat de elegant, rafinat...cred ca si gustul e pe masura. Te urmaresc de foarte mult timp, ce e drept..mai din umbra asa. Dar astazi m-am decis sa-ti multumesc din toata inima pentru tot ce faci si pentru explicatiile tale. Am incercat zilele trecute pasta ta de zahar, si dupa atatea inceracri cu alte tipuri de pasta, aceasta mi-a iesit. Astfel am putut sa-i realizez nepotelului meu un tort care l-a facut foarte fericit. Multumesc din toata inima! O sa folosesc aceasta pasta mereu, de acum.

As vrea sa te intreb..pentru tortul acesta, acele picioruse sunt din plastic? Si daca da, de unde le-ai procurat? Multumesc inca o data!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc frumos tuturor pentru aprecieri ,va pup!


Lady draga,cu multa placere si ma bucur tare mult ca ai reusit sa-l faci pe nepotel fericit,nu e foarte greu de lucrat cu pasta.
Piciorusele sunt din plastic si se gasesc pe lumeabasmelor.ro
Pupici!

Eli spunea...

Cata dantela...din zahar!

Anonim spunea...

MINUNATE!