27 ianuarie 2013

Majorat Marius


Marius este baiatul finilor nostri si vineri a implinit 18 ani,ii dorim LA MULTI ANI ,o viata frumoasa fara griji si cu multe impliniri.
  La o varsta  asa frumoasa am vrut sa-i fac un tort mai deosebit....am gasit pe internet un tort care, de cum  l-am vazut m-am gandit ca i se potriveste,asa ca am incercat sa-l fac cat  mai frumos ,asa pe masura evenimentului.
Mingea e chiar o minge de plastic pe care am imbracat-o in pasta ,iar suportul l-am facut din poliestiren,mi-a dat un pic de lucru dar la final am fost  multumita ...si foarte multumita mai ales cand am vazut ce mult i-a placut sarbatoritului.

interiorul a fost trei ciocolate,a aratat foarte bine si a fost si foarte bun ,





acesta e tortul de pe internet

12 comentarii:

Luminitanaty spunea...

superb tortul...felicitari

Roswitha spunea...

Foarte frumos draga Lissa, cred si eu ca sarbatoritul a fost incantat. Sa tot serbezi cu asa tort. Felicitari!

Lissa's Cakes spunea...

Naty ,Roswitha ,va multumesc pentru felicitari ,va pup.

Victorita spunea...

Superb al tau este mai frumos decat cel dupa care te-ai inspirat FELICITARI!
Eu as vrea sa te intreb ce folosesti pt.sustinerea etajelor ca la atata crema cred ca este si greu,acesta sta ca si cum ar fi pictat.


Lissa's Cakes spunea...

multumesc frumos Victorita .
Fiecare etaj il pun pe cate un carton invelit in folie si taiat exact cat diam tortului ,apoi cand imbrac nu se vede cartonul .In fiecare etaj bag cateva betisoare taiate la nivelul tortului si se poate tortul etaja fara grije.

Anonim spunea...

lissa,ajuta-ma !trebuie sa fac un tort de 120 persoane .compozitia este cele trei ciocolati.la fel ca tortul tau de majorat pt marius.cat trebuie sa fie baza?dar celelalte blaturi ,ce dimensiuni au?de cata pasta de zahar am nevoie pt fiecare nivel? este botezul nepoatei mele si am mari emotii .ajuta-ma te rog! donna

Iolanda spunea...

Blatul de la amandina poate fi folosit pt. un tort cu crema de nuca si visine? S-ar potrivi, se insiropeaza bine?

Lissa's Cakes spunea...

Donna,la mine se cere pentru un anumit nr de persoane si sa mai si ramana ,asa ca pentru 120 cu + am facut partea de jos 40/35 ,etajul 31/26 si inca unul deasupra.
La pasta nu calculez niciodata ,intotdeauna fac mai multa ca sa-mi ajunga ..iti trebuie 4 portii cu siguranta.
Succes.

Lissa's Cakes spunea...

da Iolanda ,se potriveste si se insiropeaza bine.

Iolanda spunea...

Se poate face crema numai din ciocolata topita si unt? E buna, ai facut vreodata? Multumesc.

Lissa's Cakes spunea...

doar unt cu ciocolata nu am facut..poti face unt cu crema de ciocolata nutela.

claus web spunea...

Arata perfect. E profesionist facut, aveti o imaginatie protioasa, astfel de suprize sunt foarte apreciate de cei dragi.