27 mai 2012

Torturi noi.


o ratusca simpatica,

un tort de majorat cu turnul eiffel in miniatura ,mi-a placut tema si am facut pentru prima data turnul ,

pentru majorat , 5 torturi pe care si le-a asezat sarbatorita  dupa plac pe masa de prezentare.

 Vecina mea Ioana a implinit 18 ani ,pentru eveniment si-a ales un tort special si am incercat pe cat posibil sa-i indeplinesc dorinta.

..tot pentru majorat un tort alb negru simplu si elegant,

..si  pentru o domnisoara draguta ,un tort de majorat la fel de dragut.
"camasa "e pentru un domn ,e primul tort de acest gen si tare mi-am dorit sa fac asa ceva.

12 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

superbeee!!!!

Maria spunea...

Minunate!!!!!!

Roxana spunea...

Foarte bine a iesit tortul-camasa. Felicitari! Arata extraordinar. :)
Cred ca sarbatoritul a fost foarte incantat.

Andrada spunea...

Foarte interesante. Arata minunat!

Mãdãlina spunea...

Toate sunt minunate si foarte detaliat si atent lucrate! Mii de felicitari!

Antonia spunea...

Exceptionale dupa cum arata. Tare mi-as dori sa am ocazia sa le si gust.

Adina spunea...

Fara cuvinte ! Perfectiunea in marele ei stil !
Bravo !!!!!!

Doinitza`s cakes spunea...

Tu nu mai sufli deloc?munca si iar munca,furnicuta ce esti, ce scumpete de ratusca la fel de elegante si celelate torturi,asa cum ne asteptam tot timpul de la tine,nu ne dezamagesti,te pupik dulce si weekend placut

Rita Oarga spunea...

Torturile tale sunt superbe! N-am mai fost de mult pe la tine, dar mi-am amintit acum si tin neaparat sa-ti multumesc din suflet pentru efortul pe care-l faci sa ne inveti si pe noi minunata arta a decorarii prajiturilor.
Anul trecut, in noiembrie, am facut primul meu tort decorat, pentru tatal meu, dupa indicatiile tale de la tortul carte. A iesit minunat. De atunci, nu ma mai pot opri. Abia astept sa vina ziua cuiva in familie ca sa-i pot face un tort decorat. Multumesc inca o data.

Doinitza`s cakes spunea...

Ce fainut ti-a iesit imprimeul de la cravata,buzunarelul,gulerasul,impecabile,parca acum le-ai apretat,ratusca parca-i din plastic,perfecta,la fel si turnuletul,poate urcam impreuna pana-n varful lui :))) ,te pup

Jocuri spunea...

Tortul cu ratusca este superb!!!!!!1 Felicitari, m-am uitat peste mai multe imagini si imi curc ochi, sunt superbe.

nicu spunea...

mama ce minune!!! asta da opera de artas i inca placere culinara!!! sincer as da toti banii castigati la analiza sportiva pentu o gf care sa-mi poata gati asmenea minunatii doar pentru mine)