28 februarie 2013

Tort de botez cu barza






14 comentarii:

Sanda spunea...

Tortu-i frumos, dar barza este incredibilă! Ai folosit un mulaj?, ori ai modelat-o cu mâna?
Felicitări pentru încă un tort fain!

Lissa's Cakes spunea...

multumesc Sanda draga...nu am mulaj,din mana am modelat barza si am multumita de cum a iesit,am vrut sa fac ceva nou pentru botez.
Te pup.

ileana spunea...

Buna Lissa! te admir...te admir mult de tot...sant fan, esti artista nr. 1 aproape saptamanal daca nu chiar zilnic intru si te admir...Felicitarile mele , multa sanatate si familiei!!!

Roswitha spunea...

Foarte frumos Lissa, barza este extraordinara, tot tortul imi place foarte, foarte mult. Felicitari draga mea!

Lissa's Cakes spunea...

multumesc mult, Ileana!

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc draga Roswitha

Retete usoare spunea...

Wow ... fara cuvinte, adevarata arta in dulciuri as putea spune si eu sunt la inceput cu preparatul de astfel de prajituri, insa nu cred ca o sa ajung asa de bun. Felicitari

Unknown spunea...

Esti supeeer...deja am lucrat cateva din torturile tale...au fost f. apreciate...imi place sa descopar noi retete si modele...dar desi imi place ma cam oboseste...nu stiu cum reusti ...As vrea sa te intreb pe ce pui tu torturile...carton invelit ? si inca ceva...cum reusesti sa faci modelele pe laterala tortului...eu nu am reusit..se tot duc...dupa acceleratia ravitationala..











Lissa's Cakes spunea...

Multumesc, retete usoare .

Lissa's Cakes spunea...

multumesc Ecaterina,
torturile le pun pe carton ,2-3 bucati una peste alta si invelite ,pe cele mai grele le pun pe placaj.
Nu stiu la ce model te referi de pe lateral ,la acea dantela? o fac din royal si sta fara problme.

Unknown spunea...

multumesc de raspuns...nu stiu cum mai ai timp si de noi..."dantelaria" era tehnica "cornelli lice" pe care eu am incercat-o cu frisca pt.inceput...pana la urma mi-a iesit, a 2-a zi cand frisca s-a mai intarit...si cu posul simplu fara duiul special e mai greu, ca se inmuia varful...dar am reusit pana la urma...voi cele mai bune ne ambitionati si pe noi sa va ajungem din urma...multumesc muuult!

Lissa's Cakes spunea...

da Ecaterina ,cu posul simplu nu poti face bine ca se inmoaie varful ,daca ai dui nr2 sau 3 e foarte bine ,merge si la frisca si merge si la royal.
Imi place sa fac cornelli lance ca acopera daca sunt denivelari la tort,mai ales in cele imbracate in frisca ,oricat intinzi nu iasa frisca perfect...si totodata da o nota de eleganta tortului daca e facuta marunt.
Mult succes in continuare.

Mariana spunea...

Buna Lissa as dori si eu reteta pastei din lapte praf,pt figurine.Faci niste torturi extraordinare,felicitari.

Lissa's Cakes spunea...

buna Mariana ,toate figurinele le fac din pasta de zahar ,m-am obisnuit cu ea si nu mai lucrez cu cea de lapte praf ,ambele retete sunt pe blog la rubrica ornamente.