21 aprilie 2013

Tortul meu de azi



Pentru azi mi-am facut un tort simplu ,am vrut un tort  fara flori ,fara nici un fel de ornamente ,un tort care sa-l pot dedica tuturor prietenilor.
Va multumesc din suflet pentru toate urarile primite si va doresc tuturor sa aveti parte de tot binele din lume si de multa sanatate ca e ma buna decat toate.
 Azi imi vin prietenii si am vrut sa personalizez fiecare felie cu initiala numelui fiecaruia,
...daca cumva iti  gasesti  initiala printre acestea ,e felia ta ....daca nu ,serveste una cu bulina alba .

o sa revin cu reteta maine,azi va pup si va doresc o zi frumoasa.



21 de comentarii:

yaya6 spunea...

pot sa iau mai multe felii,caci litera L de la numele meu o gasesc......o duminica placute

Liliana Toma spunea...

La multi ani!!!! Multumesc pentru felie!!! Te pup!!!

Anonim spunea...

La multi ani! Te iubim ,Lissa.donna

octavia spunea...

La multi ani ! Eu iau o felie cu bulina....daca mai ramine !

Dorothy Sweet spunea...

La multi ani draga Lissa!Din cate vad in poza este si litera C asa ca iti multumesc din suflet pentru felie,e super delicioasa.O duminica frumoasa.

Magda spunea...

La multi ani! Cu multa sanatate si bucurii!

Maria Nitan spunea...

La mulți ani,Lissa!
http://www.youtube.com/watch?v=CHEmIVqq3x8&list=FLcgEgav-7YCDAph_Ziezfjg

Cercel Violeta spunea...

La muuulti ani, sanatate in primul rand si spor in activitate! Te pupam dulce si esti un inger pe pamant, mereu disponibila, amabila, un suflet cald care ne emotioneaza cu creatiile sale dar si cu mesaje extrem de sensibile! Tot respectul pentru un asemenea om!!!pupici

coco spunea...

la multi ani !
mi-am gasit initiala...vreeeaaauuu bucaticaaaa....

Anonim spunea...

LA MULTI ANI ..I AU O FELIE CU BULINA SI ASTEPT CUMINTE SA PUI SI RETETA ! TOATE CELE BUNE
MIHAELA

Unknown spunea...

La multi ani ,sanatate,alaturi de cei dragi,si-ti multumim pentru tot ceea ce ne daruiesti si invatam de la tine,tot respectul din lume .

Cristina Catrangiu spunea...

La multi ani!!!! Va doresc multa sanatate si multi ani fericiti alaturi de familie si prieteni dragi! Pentru mine sunteti o persoana deosebita cu un suflet bun. Va multumesc din suflet pentru blogul pe care il aveti si pentru ceea ce postati in el. Este un blog frumos numai cu lucruri frumoase si fara rautati in care te uiti cu drag si inveti multe lucruri utile. Tin neaparat sa va multumesc deoarece am inceput sa lucrez cu pasta de zahar gasind reteta dvs., care mi se pare super buna. Nici nu simt nevoia sa incerc alta reteta. Va multumesc!

Sanda spunea...

La mulți și fericiți ani dragă Lissa!

DINU MIRELA spunea...

































































































la multi ani doamna Lissa,multa sanatate si spor in toate...am si eu o mica intrebare;laptele condensat se pune tot 350gr?trebuie urgent sa prepar tortul,arata magnific ca tot ce faceti..MULTUMESC...MIRELA

























































Carmen spunea...

Lissa "La multi ani!"Esti minunata! .Din ce creme e facut tortul ca-mi vine sa ling monitorul la cum arata!

Lissa's Cakes spunea...

va multumesc tuturor si va imbratisez.

Lissa's Cakes spunea...

Mirela,se pune tot laptele condensat.

Lissa's Cakes spunea...

Carmen ,reteta am pus-o ..e prima postare pe blog .

Anonim spunea...

La Multi Ani!!!!MULTA SANATATE SI TOT CE ITI DORESTI SA SE INDEPLINEASCA.Te iubim,te admiram si te asteptam cu noi modele fantastice!!!Torina

Anonim spunea...

Cu intarziere vreau sa-ti urez si eu din tot sufletul "La multi ani" cu multa sanatate,bucurii si impliniri alaturi de cei dragi.Te imbratisez cu drag.Andrea(Andrea's cake)

Anonim spunea...

Hristos a inviat, vreau pt inceput sa va felicit si sa va spun ca aveti niste miini de aur si ca admir foarte mult tot cea ce face-ti .Am icercat o reteta de tort pt ziua fetitei mele anul trecut si a fost un succes total ,anul acesta voi incerc din nou numai ca am o intrebare si sper ca ma puteti ajuta ,pot pune putina gelatina in frisca pt a sta mai tare? cu drag si mult respect Adina Ene!!!!!!!!