20 decembrie 2011

Sarbatori fericite

SARBATORI FERICITE  si pline de bucurii.
Dragii mei ,nu o sa mai am timp saptamana aceasta de calculator asa ca va doresc de pe acum un Craciun minunat si Mosul sa vina cu muuulte daruri .

23 de comentarii:

Adela Zilahi spunea...

Sarbatori fericite Lissa! Sa ne auzim cu bine dupa anul nou! Pupicei!

Lissa's Cakes spunea...

Sarbatori fericite Adela draga,sa aveti un Craciun minunat!

torturile Sandei spunea...

Foarte frumoase ornamentele ! Sarbatori fericite si cu sanatate !

Ioana.Nagy spunea...

Sarbatori fericite Lissa si iti multumesc pentru toate minunile cu care ne incanti!

Silvia spunea...

Multumim frumos.Sarbatori fericite draga Lissa, un an cu pace si plin de bucuri va doresc,pupici.

Bianca spunea...

Superbe figurile. Sarbatori fericite si tie Lissa si an nou fericit alaturi de cei dragi tie.
Pupici dulci

sara & Miki spunea...

Sarbatori fericite si un An Nou 2012 cu bucurii! Pup!

lacrimioara_76 spunea...

Sarbatori fericite la fel iti doresc si eu .iar mosul sa ti aduca sanatate .bucuri si multe impliniri te pupic sarbatori fericite

Sanda spunea...

Un Craciun frumos si un An Nou fericit iti doresc draga Lissa. La multi ani!

Cris spunea...

Sarbatori Fericite!!! Numai bine, draga Lissa! Cat de frumoase sunt ornamentele! Abia asteptam sa vedem si tortuletele!

Liliana Toma spunea...

Sarbatori fericite!!!!

Luminitanaty spunea...

SARBATORI FERICITE SI TIE LISSA SA AI UN AN NOU PLIN DE REALIZARI SI MULTE MULTE BUCURII

mioara spunea...

sarbatori fericite lissa.felicitari pentru ornamente .sint tare reusite.

Alexandrina spunea...

Sarbatori fericite, cu sanatate, bucurii si impliniri!

Mary's cakes spunea...

super tare moshu...felicitari!
Un craciun linistit cu bucurie!

dana spunea...

Craciun fericit cu multe bucurii alaturi de cei dragi!!

Nina's Art Cake spunea...

Craciun Fericit si imbelsugat, alaturi de cei dragi! Va pup cu drag!

Marius Barbu spunea...

Multa sanatate si multe bucurii in anul care vine!

Craciun Fericit si La Multi Ani!
Joyeux Noël et Bonne Nouvelle Année!
Merry Christmas and Happy New Year!
Buon Natale e Buone Feste!
Feliz Navidad e Felices Fiestas!
Życzę Wesołych Świąt!
Frohe Weihnachten und ein gutes neues Jahr!
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!
Feliz Natal e Feliz Ano Novo!

Doinitza`s cakes spunea...

Iubitul meu sensei,Lissa,nu m-am suparat,tocmai pe tine,era sa ma supar????eu nu pot purta pica nici pe dusmanul meu,sa-ti dea si tie bunul Dumnezeu sarbatori fericite,mersi mult de tot,astept criticile tale,la tortul "cutia inimioara",il pregatesc pe data de 27,pupici si daca mai am o comanda vreau sa-l fac pe mosul asta,cu sania pe care am vazut-o tot la tine,mi-ar fi prins bine si poisentia,asta la un tort pe care l-am facut anterior,mie nu mi-a iesit asa fainuta :-(( si-s invidioasa no

Anonim spunea...

Sarbatori fericite si binecuvantate draga Lissa.
Ai facut niste figurine foarte frumoase,te pup cu drag!

yaya6 spunea...

iti doresc tot binele pe care mi-l doresc mie si familiei mele,Craciun fericit!

Miha spunea...

Craciun fericit si linistit in continuare, alaturi de cei dragi!

Fancy Cake spunea...

Sarbatori fericite si un an nou cu bine!