20 iunie 2010

Bunici pe banca

Doi bunici pe banca ...sunt asa de multumita de cum au iesit ...in urma cu ceva timp m-a rugat o prietena sa incerc sa-i fac un ornament pentru ziua fratelui ei care a implinit 75 de ani si 50 de ani de casnicie .E doar ornamentul fara tort ,l-a trimis departe de aici ,sper ca a ajuns cu bine si ca le-a placut .
Din pacate nu am poze pas cu pas ca e destul de dificil sa faci si poze si sa modelezi in acelasi timp. Bancuta ,bunicii si floricelele sunt din pasta de zahar si i-am pus pe un suport din poliestiren imbracat.
Nu stiu daca o sa citeasca aici dar le doresc si eu LA MULTI ANI si multa sanatate.



34 de comentarii:

geta spunea...

DIN NOU:BINE AI REVENIT!IMI CLATESC OCHII CU MINUNILE FACUTE DE TINE!

Un dulce aromat spunea...

Am ramas cu gura cascata cat talent poti sa ai...arata perfect. O seara placuta in continuare

MIMI spunea...

Superb ornamentul!!!!

Bianca spunea...

Ce ornament dragut ai facut!!! Si ce varsta frumoasa au sarbatoritii!! 50 ani de casatorie..mama mia.. La multi ani si din partea mea.

Ana spunea...

Wooooww Lissa!
Sunt superbi bunicii!
Parca ma uit la un tablou!

Elena Liliana Safta spunea...

Doamne Lily cat de frumosi sunt , ce ma bucur ca i-ai pus pe blog , sunt de vis ...eu ma uit la ei si sunt atat de dragalasi de numai pot de dragul lor. Am sa ii incerc si eu ...cred ca o sa iasa o catastrofa dar macar incerc pt bunici cand vin la noi sa le fac o surpriza ,insa nu cred ca am atata maiestrie sa ii lucrez atat de delicat...daca o sa imi mai faci vreodata ar fi minunat daca vei putea sa pui poze pas cu pas sa pot invata si eu sa ii fac ca asa ma uit la ei dar sincer nu stiu de unde sa incep ...Sublimi , imi plac tare mult , tare tare mult. Te pup cu mult drag Lily si sa stii ca esti o adevarata artista .

Sandy spunea...

foarte frumos au iesit imi place mult de tot. Felicitari ai o man de aur .

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc multumesc ,sincer ma bucur ca va plac batraneii mei....va imbratisez.

Abigél spunea...

Imi place si mie foarte mult! ai un talent superficial.Cu mult inainte.
(o vizitatoare din Ungaria)

dana2dor spunea...

Bine ai revenit, Lissa!
Superb ornamentul! Incredibil de expresivi batraneii! Felicitari! Iti doresc o saptamana excelenta!

Doinitza`s cakes spunea...

bine ca te-ai intors senseiul meu,daca tu esti multumita de cum au iesit atunci noi ce sa mai zicem ca ne dai pe spate,ai revenit cu forte proaspete,te pup dulce si ai grija de sanatatea ta

Anca (tort.personalizat) spunea...

Superbi. mai mult nu zice.
Imi place tot ceea ce faci, iar batraneii ti-au iesit perfect. Felicitari pentru ceea ce faci si multumesc ca impartasesti cu noi.

Postolache Violeta spunea...

Wow, sunt muta de uimire, adevarate opere de arta ies din mainile tale !Felicitari pentru munca depusa si La multi ani fericiti sarbatoritilor!

nina's cakes spunea...

Nu am experienta ta,te admir de mult timp dar nu am indraznit pana acum sa scriu. Sunt fascinata!Totul la superlativ!

Reka spunea...

Felicitari atat pentru idee cat si pentru realizarea lui. E superb, nu gasesc cuvinte. Se simte pana aici dragostea dintre ei doi.

lauralaurentiu spunea...

Draga Lissa, aceasta postare ti-a adus un binemeritat loc in topul meu saptamanal, mai multe detalii aici: http://cuinabanateana.blogspot.com/2010/06/crema-blogosferei-culinare-romanesti-4.html. Nu e mare lucru, dar vreau sa stii ca aprecierea mea vine din suflet.

Petite Foury spunea...

Uaaaau, Lili! Imi place de numa' cum au iesit! Ai reusit sa le redai foarte bine expresia fetei! Excelent. Te puuup si la cat mai multe opere de arta! Mi-era dor de tine :-)

Lissa's Cakes spunea...

Va multumesc mult de tot ,sunt tare incantata ca va plac bunicii .
Lauralaurentiu draga,ba e mare lucru pentru mine sa stiu ca e asa apreciata munca mea si iti multumesc din suflet.

Anonim spunea...

Draga Lissa,imi permit sa-ti spun pe nume chiar daca ai putea sa-mi fi mama,iti urmaresc creatiile si tin sa-ti multumesc ca existi.Imi place tot ceea ce faci si incerc si eu chiar daca nu reusesc mereu.Iti doresc multa sanatate si sa continui tot asa.Ioneta,ITALIA

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Cuvintele sunt de prisos!!!Esti o artista!!!Te pup draga mea!!!

Unknown spunea...

Minunati bunicii tai! Sa ne uram la toti sa ajungem asa de batrani si alaturi de persoana iubita dupa 50 de ani de casnicie! numai bucurii

dora spunea...

Scumpa mea Lily...nici n-am stiut de problema ta..sper ca s-a rezolvat totul cu bine..ma bucur ca ai revenit cu forte noi...sunt superbi batraneii...i-ai reusit f bine...mainile tale vrajite au mai scos la iveala inca o bijuterie...esti fantastica draga mea...Sa-ti dea D-zeu multa sanatate sa ne mai incanti cu asemenea bijuterii...te sarut cu mult, mult drag, Dora

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc draga Judy!

Lissa's Cakes spunea...

Draga Ioneta,multumesc de vizita si chiar te rog sa-mi zici pe nume.
Multumesc frumos pentru cuvintele frumoase ,te pup!

Lissa's Cakes spunea...

Raluca asa sa dea Dumnezeu ,sa ajungem toti la asa ani frumosi de casnicie.

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc draga mea Dora,sunt bine si sanatate doresc si eu tuturor.
Te pup cu drag si ma bucur ca iti plac batraneii mei,complimentele venite din partea ta ma incanta .

Boabe de Cafea spunea...

Sunteti o artista! Felicitari!
Mie mi-ar fi mila sa tai un astfel de tort...

falvorotarybids spunea...

felicitari...e chiar superb

Anonim spunea...

Buna ziua,
Urmaresc doar de cateva saptamani acest blog si de fiecare data reusiti sa ma surprindeti cu talentul dvs. Ornamentul este superb,Doamne ajuta ca toata lumea sa aiba parte de atat de mult timp alaturi de cei dragi.
Am si o intrebare : cam cat rezista un astfel de ornament?(daca nu este degustat,desigur)
Multumesc si multa sanatate

Anonim spunea...

Simpatice personaje! Ma straduiesc si eu cu modelatul omuletilor, chiar te invit sa imi faci o vizita, sa vezi unde am ajuns din cauza ta :) Multumesc pentru invataturi! www.cccriscake.com
Te pup si multa sanatate!

Lissa's Cakes spunea...

Buna Anonim,imi cer scuze dar nu stiu cum s-a intamplat sa nu raspund mai repede.
Un ornament rezista foarte mult timp,eu am pastrat la temp. camerei aprope un an prima lebada care am facut-o,cu timpul isi mai schimba culoarea.
Multumesc frumos de urari.

Lina spunea...

Lissa sunt fascinata de blogul tau si de minunile pe care le faci. RESPECT

Lissa's Cakes spunea...

Multumesc frumos,Lina.

lucikutza spunea...

Buna ziua Lissa.Esti o adevarata maestra ,felicitari,si eu cum sunt o novice,am incercat sa imit batraneii tai simpatici,tot pentru un tort de aniversarea anilor de casatorie.Sper ca iti plac,desi mai am mult pana sa ii fac perfect ,eu sunt multumita.Multumesc pentru ca esti muza mea si izvorul meu de inspiratie.pun aici adresa unde se gasesc "batraneii" mei
http://lucikutza.blogspot.com/2012/02/am-avut-de-facut-pentru-duminica-un.html
Te pup.